Kerstpakketten 2014

Elk jaar deelt Stichting MOI kerstpakketten aan mensen die onder bijstandsniveau leven. In december 2013 hebben we, mede dankzij onze hoofdsponsor de Alliantie

, 500 kerstpakketten uitgedeeld. Ook dit jaar hebben we een mooie hoofdsponsor gevonden. In samenwerking met het Nederlands Philharmonisch Orkest verzorgen we de inhoud van de kerstpakketten. Hoe kom ik in aanmerking voor een kerstpakket? Iedereen die onder bijstandsniveau leeft, kan een kerstpakket van Stichting MOI krijgen. Tot 1 november 2014 kun je je aanmelden bij ons kantoor (Molukkenstraat 25 in Amsterdam). Zorg dat je bij het aanmelden een ID en een kopie van je uitkeringsspecificatie of salarisspecificatie meeneemt. Wanneer je je hebt aangemeld voor een kerstpakket, ontvang je een nummer van ons. Deze is van belang bij het uitdelen van de pakketten. Kan ik nog sponsor worden? Dat kan zeker. We zijn altijd op zoek naar sponsors. Mail naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. voor meer informatie over de kerstpakkettenactie. Voor €7,50 kun je al sponsor worden.