Cooking Ladies

Sinds 2010 valt het project Cooking Ladies onder de paraplu van Stichting MOI. Cooking Ladies is een leerwerktraject

voor vrouwen die om uiteenlopende redenen geen werk hebben, en graag aan de slag willen.

Wat houdt het project Cooking Ladies in?
De
Cooking Ladies van Stichting MOI zijn een groep vrouwen die samen heerlijke gerechten uit verschillende windstreken maken. Tegen een vriendelijke prijs cateren de Cooking Ladies op feesten en partijen.

Maar, lekker koken is niet het enige wat de Cooking Ladies goed kunnen. Zij krijgen ook training in ondernemersvaardigheden, de mogelijkheid een hygiënecertificaat te behalen, koksopleidingen en workshops. Deze trainingen, workshops en opleidingen worden enkel bekostigd uit de cateringopbrengsten. Op deze manier investeren de Cooking Ladies in hun eigen ontwikkeling. De afgelopen vier jaar hebben veel werkloze vrouwen de kans gekregen om met behulp van het project Cooking Ladies werkervaring en vakkennis op te doen.

De Cooking Ladies hebben al voor de volgende opdrachtgevers gewerkt:

- Stadsdeel Oost
- Woningcorporatie Eigen Haard

- Woningcorporatie De Alliantie

- Het Nederlands
Philharmonisch Orkest
Makkie
- Het
Flevohuis (ZGAO)
Het Muziekgebouw aan het IJ
- Stadsherstel
- Verschillende andere particuliere evenementen

Wilt u meer informatie over de Cooking Ladies, of bent u benieuwd naar de mogelijkheden om de Cooking Ladies in te zetten voor de catering van uw eigen feest of partij? Mail dan naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. Dan stellen wij een vrijblijvende offerte voor u op.